A társaság teljes neve Ipsos Média-, Reklám-, Piac- és Véleménykutató Zrt.-re változik várhatóan augusztus végén.
Az új társasági forma jobban alkalmazkodik az Ipsos Csoport működéséhez, amelyben a különböző típusú kutatási tevékenységeket önálló üzletágakba szervezik, s amelyek tevékenységét, valamint stratégiáját az igazgatóság alakítja ki.
Az egyes üzletágak mára már Magyarországon is olyan méretűre nőttek, s fejlődésük 2009-ben, a válság ellenére is töretlen, hogy indokolt a társasági forma megváltoztatása.
A magyarországi leányvállalat igazgatóságának első elnökei Levendel Ádám és Sterk Péter, az igazgatóságban helyett kapott még a CEMEEA régió igazgatója Shane Farrell, az Európai CEO Pierre leManh és Carlos Harding, az Ipsos Csoport vezetője is. Gulyás János megtartotta vezérigazgatói pozícióját. A Zrt. 100%-os tulajdonosa a francia Ipsos S.A.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.