A nézettségi adatokból kiderül: a 18-49 évesek körében a délutáni sávban Mónika (23,9% SHR) kevéssel, de megelőzte a képernyőre szintén visszatérő Joshi Bharatot (23,4% SHR).
Győzött az RTL-Híradó is. A kereskedelmi célcsoport nézőinek 35,6 százaléka tájékozódott a nap történéseiről a piacvezető kereskedelmi csatorna hírműsorából, míg a tv2 Tények című műsorát a 18-49 éves nézők 29 százaléka választotta.
A Párbaj nevű műsor, amelynek kedvéért Vágó István a tv2-re igazolt, mindössze 25,5 százalékot érdekelt, míg a Heti Hetes szereplőivel megerősített Vacsoracsata, amelyben a célcsoport 33,4 százalékát szögezte a képernyők elé - összegzi az adatokat a hetivalasz.hu.
A nyári szünet után visszatérő Jóban Rosszban sok nézőt veszített, 24,8 százalékos közönségarányával jócskán alulmaradt a Fókusz adásával szemben, amely a célcsoport nézőinek 35,7 százalékát érdekelte. A Barátok közt visszatérése sokkal jobban sikerült: a 18-49 évesek 44,8 százaléka figyelte a Berényi család sorsának alakulását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.