BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mire készül a Malév? Új generációs utaskiszolgálás

A Malév 2010. év végéig áttér az új generációs Amadeus Altéa utaskiszolgáló szolgáltatási platformra. Az átállás első szakaszában a magyar légitársaság idén augusztusban megújította az on-line foglalási rendszer motorját – írja honlapján a légitársaság.

2009. tavaszán a Malév hosszú távú együttműködés megállapodást kötött az Amadeus-szal, amely az új generációs technológiai megoldások élvonalát képviseli. A platform bevezetése révén a Malév versenyelőnyre tesz szert azokkal a légitársaságokkal szemben, amelyek régebben bevezetett utaskiszolgáló rendszerekkel támogatják a működésüket.

A British Airways, a Finnair, az Iberia, a LAN és a Qantas már jelenleg is az Amadeus-t használják fő informatikai platformként, míg a Cathay Pacific partner légitársaság és a Mexicana most tér át erre a rendszerre.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.