A csatorna közismert és kedvelt zenei darabok műsorra tűzésével szeretné a piacon a klasszikus zenekedvelők igényeit kielégíteni Budapesten és 60 km-es vonzáskörzetében.
A sikeres külföldi példák, a brit és holland Classic FM, a német Klassik Radio, vagy az osztrák Stephansdom Radio alapján felépített csatorna nem titkolt célja a klasszikus zenét kedvelők, mint jól célozható hirdetési célcsoport megszólítása.
A rádió reklámértékesítési feladatait a Target Media Sales Kft. csapatán belül Márkus Gábor stratégiai tanácsadó látja el. Márkus rádiós pályafutását a Danubius Rádiónál kezdte, majd a Juventus Rádió kereskedelmi igazgatójaként dolgozott. Ezt követően a radiocafé 98.6 tanácsadójaként elsősorban stratégiai értékesítési, termékfejlesztési feladatokat látott el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.