Ezért bizonyos részlegekben átveszi a fapados üzleti modell egyes elemeit - jelentette ki Christoph Franz, az utasforgalomért felelős igazgató a Die Weltnek. "Kedvezményes árak révén kell pótlólagos piacokra szert tennünk"- tette hozzá az igazgató az N24 szerint.
Így például az európai járatokon csökkentik az ülések közti távolságot, hogy több utast lehessen elhelyezni és megvizsgálják a fedélzeti étkeztetést is. Franz szerint a Lufthansa európai járatai túlságosan drágák és ez máris a piaci részesedése egy részének elvesztéséhez vezetett. "Meglehet, hogy lebecsültük a fapados légi társaságok által támasztott verseny erejét és ez alól én sem vagyok kivétel" - fogalmazott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.