A távol-keleti márka 2008-ban még 2,4 százalékos részesedése 2009-re 5,8-re futott fel; egyes képernyőméretekben már 10 százalékot meghaladó a részesedése. Az európai vezetésnek a teljes piaccal kapcsolatban lettek volna ekkora mértékű várakozásai. Két számjegyű részesedést mondhat ugyanakkor a magáénak a Sharp a hazai irodatechnikai piacon, ebben komoly szerepe van a közvetlen képviseletnek.
A társaság alig több mint két éve jelent meg saját irodával Magyarországon. A budaörsi fióktelep a cég irodatechnikai termékeinek, másolóinak, nyomtatóinak itteni nagykereskedelmét látja el. (A Sharp szórakoztatóelektronikai és fehéráruinak az értékesítését viszont továbbra is a társaság bécsi regionális központjából koordinálják.)
Kézzelfoghatóbb jelenlétre törekszik a japán cég a magyarországi háztartásikészülék-piacon is, ahol elsőként hűtőgépekkel jelent meg ez év tavaszán. A jövő évtől ezekből a termékekből már kimondottan az európai piacra tervezett modelleket akarja behozni, de üzletet remél a saját fejlesztésű, ionos technológiával működő légtisztító, párásító készülékek itteni értékesítésétől is.
Hiroshi Sasaoka a társaság meghatározó profilját képviselő szórakoztatóelektronika piacával kapcsolatban már optimista, noha az év egészére nézve a recesszió a konszern árbevételét 17 százalékkal rövidíti meg. A hat-nyolc hónapos visszaesés után azonban ez év szeptemberétől ismét kezd visszatérni a kereslet, sőt, októberben az LCD-tévék forgalmában globálisan már 35 százalékos növekedést tapasztaltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.