Különösen erőteljes növekedést mutatott a nem élelmiszer termékek - például játékok és villamossági cikkek - forgalma. Összességében a Tesco-csoport értékesítése - az üzemanyag kivételével - 8,8 százalékkal bővült, a nemzetközi forgalma pedig 12 százalékkal.
Terry Leahy, a Tesco elnök-vezérigazgatója szerint azt tapasztalni, hogy javul az ügyfelek irántuk tanúsított bizalma és bátorító trendeket tapasztalnak mind a nagy-britanniai, mind a külföldi leányvállalataiknál, noha számos piacukon még érzékelhető a recesszió.
A cég közlése szerint a Tesco Bank növelte ügyfeleinek számát, a rossz hitelek arány pedig javulni kezdett. A Tesco pénzügyi igazgatója szerint ugyan a vállalat nem törekszik erőteljesen részesedésének növelésére a pénzügyi piacon, de igyekszik "jelentős üzletet" kialakítani, elsősorban jelzálogtermékek segítségével. A Hargreaves Lansdown Stockbrokers elemzője a BBC-nek úgy nyilatkozott: a jelentés kissé csalódást jelent a Tescóval kapcsolatos várakozások ismeretében.
Mint arról tegnap beszámoltunk, a Guardian szerint a Tesco klubkártya akciója és leértékelései beváltak és a diszkontlánc így képes elcsábítani a Morrisons, az Aldi éa a Sainsbury vásárlóit. A független elemzők jelentései azt mutatják, hogy két év után először a Tesco ismét növelni tudta piaci részesedését. A Tesco holnap várhatóan a banki üzletágával és a telekommunikációs divízió fejlődésével kapcsolatban is nyilatkozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.