Egy év alatt megduplázta részesedését a magyarországi tévékészülék-piacon a Sharp márka, de ez a mutató is messze van még a cég várakozásaitól – emelte ki lapunknak adott nyilatkozatában Hirosi Szaszaoka, a japán konszern európai igazgatója.
A távol-keleti márka 2008-ban még 2,4 százalékos részesedése 2009-re 5,8-re futott fel; egyes képernyőméretekben már 10 százalékot meghaladó a részesedése. Az európai vezetésnek a teljes piaccal kapcsolatban lettek volna ekkora mértékű várakozásai.
Két számjegyű részesedést mondhat ugyanakkor a magáénak a Sharp a hazai irodatechnikai piacon, ebben komoly szerepe van a közvetlen képviseletnek. A társaság alig több mint két éve jelent meg saját irodával Magyarországon. A budaörsi fióktelep a cég irodatechnikai termékeinek, másolóinak, nyomtatóinak itteni nagykereskedelmét látja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.