Egyelőre sem a Yelp, sem a Google nem kommentálta tárgyalások megszakadásáról szóló híreket. A TechCrunch szakmai portál szerint a Yelp állt fel a tárgyalóasztaltól, akkor, amikor úgy tűnt, semmi nem akadályozza az üzlet megkötését.
Mint arról a Telegraph beszámol, nem tudni, hogy a Yelp jobb ajánlatot kapott-e a Google 500 millió dolláros javaslatánál. A Yelpet 2004-ben alapított két, korábban a PayPalnál dolgozó informatikus. A portál mostanra piacvezetővé vált a lokális üzletek listázásában és a helyhez kötött hirdetésekben. Az oldalt havonta 25 millióan látogatják az Egyesült Államokban és a márka jelen van Nagy-Britanniában és Kanadában is.
A Google egyre nagyobb figyelmet fordít a helyi tartalmakra, 2009 júniusában bővítette a cégek beállítási lehetőségeit és a Google-on megjelenő vállalatok akár térképet is illeszthetnek profil oldalaikba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.