A számtalan nehezítő tényező ellenére tavaly nyertesként kerültek ki a helyi rádióadók a hallgatókért és a hirdetőkért folytatott harcból – derül ki a Helyi Rádiók Országos Egyesületének felméréséből.
Egy évvel korábban a gazdasági válság miatt nagy volt a rémület a piacon, többen egyenesen a kis adók végét vizionálták. A rádiós szakemberek azonban időben tudtak lépni, és ezzel elkerülték a bajt. Újabb hirdetési felületeket és ezzel új piacokat nyitottak meg.
Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (HEROE) elnöke, valamint a Fehérvár Rádió ügyvezetője a Világgazdaságnak elmondta: az egyik legnagyobb eredmény az, hogy a helyi rádiók mostanra minden eddiginél erősebb reklámpiaci jelenlétet vívtak ki maguknak.
Ebben szerepet játszik, hogy ezek a csatornák már 15 év óta rugalmasan tudják kezelni hirdetői partnereiket, műsorstruktúrájukat képesek az adott megrendelő igényének megfelelően átalakítani.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.