A december 31-vel végződő negyedévben a Hyundai 820 millió dolláros nettó profitot ért el, ez négyszerese az előző év azonos időszakában könyvelt eredménynek. A teljes 2009-es évben a legnagyobb Dél-koreai autógyár 2,56 milliárd dollárnak megfelelő nyereséget szerzett, ez kétszerese a 2008-as év teljesítményének - jelenti az AP.
2008-hoz képest főként Indiában és Kínában növelte eladásait az autógyár. Kínában jelentősen emelkedett a cég profitja, míg Indiában az előző, veszteséges évet követően pluszban zárt a Hyundai.
A Hyundai a Kia cégcsoport része, a konszern a világ öt legnagyobb autógyártójának egyike és az elmúlt években növelte piaci részesedését. A Hyundai részvényeinek értéke négyszeresére emelkedett 2009-ben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.