Március 7-től egy órával rövidül a metró üzemideje, a busz- és a villamoshálózatot érintő megszorítások részleteit pedig februárban ismertetik. Várhatóan a több mint 400 kilométeres hálózaton járó villamosoknál lesz leginkább érezhető a kényszerű takarékoskodás, mert ez a DPP legköltségesebb üzemága.
A DPP az első három negyedév során 2,34 milliárd koronás veszteséget halmozott fel, többet, mint 2008 egészében, és ezt már nem fedezi az állami hozzájárulás.
A tömegközlekedési rendszer „optimalizációjáról” a DPP nem sok részletet árult el, de a városi és az elővárosi közlekedés összehangolásáért felelős társaság szerint a lefaragások nyomán 307 millió koronát takarítanának meg.
A DPP egyelőre azokat a híreket sem kommentálta, amelyek szerint a lefaragásoknak a metróhálózat kiterjesztése, így a repülőtéri összeköttetés megteremtése is áldozatául eshet. The Prague Post
Az Opencard projekt kapcsán eddig két szakértői vizsgálat állapított meg hiányosságokat a pénzügyi menedzsment terén.
A korrupció gyanúját is felvető ügyben az ellenzéki kereszténydemokraták lemondásra szólították fel Pavel Bem polgári demokrata polgármestert.
Az Opencard projekt kapcsán eddig két szakértői vizsgálat állapított meg hiányosságokat a pénzügyi menedzsment terén.
A korrupció gyanúját is felvető ügyben az ellenzéki kereszténydemokraták lemondásra szólították fel Pavel Bem polgári demokrata polgármestert. -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.