A PPO.HU azt hirdette, hogy különdíj nélkül lehet náluk például mobilegyenleget feltölteni, vagy sztrádamatricát vásárolni, de végül levontak kétezernégyszázkilencven forintot az ügyfelek bankkártyájáról - közölte az MR1 - Kossuth Rádió.
Már vizsgálják a hatóságok az ügyet, amelyben több feljelentés érkezett a fogyasztóvédőkhöz, a Gazdasági Versenyhivatalhoz és állítólag a rendőrséghez is.
A korábban ingyenesnek hirdetett szolgáltatásra regisztrálóknak meg kellett adniuk bankszámlájuk adatait, ami alapján a mobilszolgáltatók vagy az autópályacég le tudta emelni az igénybevett szolgáltatás díját.
Internetes fórumokon többen panaszkodnak arról, hogy egyrészt semmiféle előzetes értesítést nem kaptak arról, hogy ez évtől fizetős lesz a PPO szolgáltatása, másrészt olyanoktól is levonták az összeget, akik már tavaly lemondták a regisztrációt és arról visszaigazolást is kaptak.
Felháborítónak tartják továbbá és emiatt is a hatóságok vizsgálatát kérik az ügyfelek, hogy szerintük bankkártya adataikkal maga a szolgáltató cég nem rendelkezhetett volna saját céljaira. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szóvivője Kathy Attila elmondta: azt mindenképpen meg kell vizsgálni, hogy egyrészt megfelel-e a jogszabályoknak az ÁSZF, vagyis az Általános Szerződési Feltételek, másrészt megtévesztették-e az ügyfeleket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.