Februártól Tóth Gábor az Omnicom Media Group digitális divíziójának új igazgatója. Tóth Gábor 2000-ben, az OMD-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az OMD Digital létrehozásában is közreműködött. Akkori ügyfele többek között a Vodafone, a K&H, a PSA csoport, a Pepsi vagy a McDonald’s volt. 2004-től a Wizz Air webfejlesztéséért és online marketingjéért felelt. 2005 nyarától a budapesti központtal működő CV-Online regionális marketingigazgatója, majd ügyvezető igazgatója lett. Tervei között szerepel a digitális integráció folytatása a tervezői csoportokon belül, így biztosítva az ügynökségi csoport ügyfeleinek a még hatékonyabb online kommunikációs kampányok tervezését és lebonyolítását. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.