BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új igazgató az Omnicomnál

Februártól Tóth Gábor az Omnicom Media Group digitális divíziójának új igazgatója. Tóth Gábor 2000-ben, az OMD-nél kezdte szakmai pályafutását, ahol az OMD Digital létrehozásában is közreműködött. Akkori ügyfele többek között a Vodafone, a K&H, a PSA csoport, a Pepsi vagy a McDonald’s volt. 2004-től a Wizz Air webfejlesztéséért és online marketingjéért felelt. 2005 nyarától a budapesti központtal működő CV-Online regionális marketingigazgatója, majd ügyvezető igazgatója lett. Tervei között szerepel a digitális integráció folytatása a tervezői csoportokon belül, így biztosítva az ügynökségi csoport ügyfeleinek a még hatékonyabb online kommunikációs kampányok tervezését és lebonyolítását. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.