Az első helyen a Disney végzett, amely azonban nem feltétlenül a magmárkájának köszönheti sikerét. A csoporthoz tartozik az ESPN sportcsatorna is, amely 98 millió amerikai otthonába jut el és kultusz televíziónak számít a sportkedvelők körében. A múlt évben az ESPN a Disney működési bevételének több mint felét adta. Az idei év egyébként a Disney számára is jelentős, hiszen a rajzfilm stúdió bemutatta 175 dolláros költségű animációját, a Felt.
A Fortune listán a második a világ legnagyobb chipgyártója, az Intel. A világ PC mikroprocesszor piacának 80 százalékát uraló óriásvállalat gondot fordított az innovációra, nemrég mutatta be 32 nanométeres technológiájú lapkáit.
A harmadik helyen a szintén piacvezető UPS, a csomagküldő szolgálat több fejlesztést is végrehajtott: iPhone alkalmazással teszi lehetővé a csomagok követését és az ügyfelek akár "karbonmentes" megoldást is választhatnak azzal, hogy kifizetik a szállításból eredő széndioxid költségét.
Negyedik az Apple, a világ harmadik legnagyobb okos telefon gyártója duplájára, 25 millióra emelte idei iPhone eladásait.
Ötödik a Singapore Airlines, a légitársaság azzal érdemelte ki az amerikai utasok szeretetét, hogy a válság ellenére sem csökkentette szolgáltatásait. Az első osztályon utazók továbbra is Dom Perignon pezsgőt ihatnak és homár ehetnek az olasz bőrülésekbe süppedve. Sőt, Louis Vuitton pizsamába bújva nézheti saját, 23 hüvelykes televíziójukat a fedélzeten.
Hatodik a Nordstrom ruházati lánc, amely a krízis közepette sem zárt egyetlen negyedévet sem veszteséggel. A cég alapelve, hogy a termékeket bármikor visszacseréli, ezzel pedig a tőzsdei teljesítménye megelőzte a Sakset és a Macy’s-t.
Hetedik helyen a Marlborót gyártó dohányipari csoport, az Altria. A márka az amerikai cigaretta eladások 41,8 százalékát tudhatja magáénak. Ezzel a Marlboro még mindig az Egyesült Államok legnépszerűbb cigarettája.
Nyolcadik az Adobe, a Photoshop, az Illustrator és a Premier gyártója a legszigorúbb kritikusoknak is megfelel, míg a Flash és a pdf formátum a hétköznapi felhasználók mindennapi társa.
Kilencedik helyen a 23 márkát forgalmazó Procter & Gamble. A cég a válságban sem riadt vissza a fejlesztéstől, tavaly mutatta be legdrágább Olay arckrémeit.
A sort ismét egy dohányipari cég, a Philip Morris zárja, amely éppen az Altria európai gyengélkedéséből profitált, a kontinens fogyasztóinak egy része ugyanis a Marlboróról az olcsóbb márkákra váltott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.