BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Ma két dolog hiányzik a vállalkozásoknak: a vevő és a partner"

A Vállalkozz Hatékonyan Klub 2010. március 31-én 1200 kis- és közepes vállalkozás vezetőjének részvételével Kapcsolatépítő napot szervez. A második alkalommal megrendezésre kerülő esemény célja, hogy a résztvevők olyan ismeretségre, partneri együttműködésekre tegyenek szert, ami konkrét üzleti lehetőségekben jelenik meg.

„A mai nap két dolog hiányzik a vállalkozások életéből: a vevő és a megbízható partner. Ezt szállítjuk tálcán a Kapcsolatépítő napon" – mondta Surányi Ferenc a Vállalkozz Hatékonyan Klub vezetője, vevőszerzés szakértő.

Hozzátette: „tulajdonképpen olyan cégek találkozásának teremtünk fórumot, akiknek hasonlóak a vevőik így összefogva megnövelhetik a piacukat, végső soron több vevőhöz juthatnak".

Emellett előadások keretében alapvető cégvezetési ismeretek átadásával igyekeznek segíteni a résztvevő vállalkozásokat a pénzügyek, a HR, a vevőszerzés és a marketing területén: dr. Tóth András pénzügyi szakértő az egyik legfontosabb és a kisvállalatok talán leggyengébb területéről, a vállalati pénzügyekről beszél.

Kelkó Tamás HR szakértő a sikeres munkatárs kiválasztás és felvétel titkait osztja meg a kisvállalatokkal. Surányi Ferenc, a Vállalkozz Hatékonya Klub vezetője, vevőszerzés tanácsadó a hatékony vevőszerzés trendjeit és módszereit mutatja be. Pálinkás Róbert, marketing szakértő a világ egyik leghatékonyabb marketing módszerének tartott partnermarketingről tart előadást, melyről az egész nap is szól.

vállalkozás vezetőjének részvételével Kapcsolatépítő napot szervez. A második alkalommal megrendezésre kerülő esemény célja, hogy a résztvevők olyan ismeretségre, partneri együttműködésekre tegyenek szert, ami konkrét üzleti lehetőségekben jelenik meg. Világgazdaság Online-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.