Luis Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére a Szentkirályi, ám ezúttal a hazai pályáról: Puskás Ferenc, Öcsi bácsi lett a márka reklámarca.
Ezt a ma délután tartott sajtótájékoztatón jelentette be Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezetője és tulajdonosa. Elmondása szerint több okból esett a cég választása a magyar labdarúgás legnagyobb csillagjára. Egyrészt Öcsi bácsi a napokban, április elsején töltené be a 83. életévét, emlékét pedig világszerte számos helyen ápolják még.
Tavaly alapította meg a FIFA az év legszebb góljáért járó Puskás-díjat (amelyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki), az életéről szóló Puskás Hungary dokumentumfilm pedig több külföldi díjat is nyert. Másrészt a cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel igyekszik felhívni a figyelmet Magyarország – olykor méltatlanul kezelt – sikereire, legendáira, értékeire.
A most induló kampányban a Szentkirályi fontosnak tartja a jövő lehetséges tehetségeinek is a felkarolását és lelkesítését: egy szerencsés futballakadémista a technika segítségével együtt játszhat Puskással a márka legújabb reklámfilmjében.
„A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kíváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk” – indokolta Balogh Levente, miért döntöttek Öcsi bácsi mellett. Hozzátette: a Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett.
A sajtótájékoztatón holografikus technológia segítségével Puskás Ferenc fiatalkori énje is megjelent, beszédet mondott, és még az újságírói kérdésekre is válaszolt. A csúcstechnikát interaktív sajtótájékoztató formájában a világon először itt használták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.