A lap utal arra, hogy a MÁV "kimarad" a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) közösségi közlekedésfejlesztési támogatásából.
A minisztériumi előterjesztés szerint a 175 átépítésre váró vagon közül 50-re le kellene hívni azt az opciót, amiről még 2007 nyarán írtak alá szerződést. A lap idéz az előterjesztésből, ami szerint a kocsipark megújításának ez lenne "a legelőnyösebb, leggazdaságosabb és leggyorsabb módja".
A Népszabadság emlékeztet arra, hogy az eredetileg 2,487 milliárd forint értékű szerződés keretében a Dunakeszin működő üzemben tíz intercity vagont már átépítettek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.