„Csehországban azért jók a pozícióink, mert az ottani állami busztársasággal sikerült olyan együttműködést létrehoznunk, amilyet a Volánbusszal nem: használhatjuk a partnercég prágai buszpályaudvarának kijelölt buszbeállóit, járműmosóját, még a pénztárát is, természetesen fizetünk érte” – magyarázta a Világgazdaságnak Kovács Miklós vezérigazgató cége irodájában, ahonnan jól látszik a Volánbusz áhított, népligeti infrastruktúrája.
A Volán társaságok által uralt hazai buszpiacon két növekedési lehetőségre összpontosít az Orangeways: a legfeljebb 600 kilométeres, nemzetközi járatokra, illetve a hazai, vidéki tömegközlekedési megbízásokra. „Külföldi járataink száma és foglaltsága úgy nőtt, hogy közben nem csökkent kimutathatóan a Volánok külföldi járatainak száma sem, de nem is elsősorban a busztársaságokat tekintjük riválisnak” – fogalmazott Kovács Miklós. Mint mondta, még csak nem is a vonatnak vagy a személyautónak, hanem a repülőgépnek dobott kesztyűt az önmagát „komfortbusz” társaságként megjelölő cég.
A légi szállításéira emlékeztetnek a szolgáltatásai is: többfajta ingyenes fedélzeti szolgáltatást kínál (újság, videó, frissítő), a buszon utaskísérő is van, a jegyárak pedig annál alacsonyabbak, minél korábbi a vásárlás. Csak az internetes jegyfoglalás illethető a fapados jelzővel, és a népligeti buszpályaudvar, amely egyelőre nem több egy kettős megálló tábla mellett bérelt járdaszakasznál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.