A legöregebb autók húsz évnél bőven idősebbek, a még mindig forgalomban lévő másfél ezer Moszkvics kora kis híján 27 év. A csaknem 50 ezer Trabant átlagéletkora felülről közelít a 23 esztendőhöz. Ma már a középkorúak mezőnyébe tartoznak a maguk 7,9 évével a Suzukik – hazai gyártásuk elindítása a kilencvenes évek elején sokat jelentett a gépkocsipark fiatalítása szempontjából. Ma egyébként a Chevrolet a legifjabb kocsitípus Magyarországon, a 35 ezres állománynak mindössze 3,6 év az átlagéletkora. A sorban szorosan követi a Kia, ebből éppen 16 ezer fut, s koruk még a 4,5 évet sem éri el átlagosan. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.