A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2009-ben 3 százalékkal növelte termékeinek mennyiségi értékesítését. Árbevétele 5,7 milliárd forint volt, ez az előző évhez képest minimálisan emelkedést jelent. A vállalat adózás előtti eredménye 2008-hoz képest több mint kétszeresére nőtt. A márkatermékekkel (Szentkirályi, Emese) a kiskereskedelmi piacon volumenben 10,6 százalékra növelte részesedését tavaly a társaság az előző évi 10,5-ről, míg értékben 0,7 százalékponttal, 16,4 százalékra nőtt a piaci részesedése. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.