Fontos szabály, hogy a termékeken feltüntetett faktorszám csak az UV-B hatás esetére vonatkozó viszonyszám, de ha az UV-A mérési eredménye nem éri el ennek egyharmadát, akkor nem lehet feltüntetni a csomagoláson.
A nemzetközi teszt során összevetették a feltüntetett és valójában mérhető faktorértékeket. A mintákon végzett vizsgálat általános tapasztalata, hogy az ígért faktorszámot kevés kivételtől eltekintve hozzák a termékek.
Kritikusabb a teszt az ígért és a tényleges vízállósági értékeknél. Itt a mérési eredmények nagyon erősen szórnak (10 és 80 százalék között), de nem feltétlenül a legjobbakon van a megfelelő hivatkozás.
A Kosár magazin tesztjéből kiderül, hogy nincs szoros összefüggés egy-egy termék ára és használati minősége között. A tesztben szereplő csaknem 20 termék mind alkalmas napvédelemre, de ahogyan alkalmatlan, úgy kiemelkedő minősítésű sem akadt közöttük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.