Így a cégek a lehető leggyorsabban be tudnak avatkozni ügyfélkiszolgálási folyamataikba az esetleges hiányosságok kiküszöbölése érdekében.
A ClientFirst Consulting által ajánlott webalapú új jelentési szolgáltatás a korábbi kezdeményezések előnyös tulajdonságait és az egész folyamatot zárt rendszerré integrálja a próbavásárlók kiválasztásától az eredmények többdimenziós bemutatásáig. A rendszer zártsága nullára csökkentheti az eredmények feldolgozásából eredő hiba mértékét. A cég által nyújtott szolgáltatás segítségével az egész folyamat felgyorsul és lehetővé válik az eredmények (a tesztlátogatásokon rögzített értékelések) akár perceken belüli feldolgozása, értékelése többszintű, akár térgrafikai, országokat átívelő megjelenítése. A projekt közben végrehajtott változásokat a rendszer azonnal megjeleníti az eredményekben.
„A rendszer további előnye, hogy a vevőkiszolgálással foglalkozó munkatársak is azonnal visszajelzést kapnak, hogy miben jók és mit kell fejleszteniük a vevőkiszolgálás során. A cégek különböző szintű vezetői pillanatról-pillanatra követhetik az interneten vagy akár térképen is, a térinformatikai megoldás segítségével, hogy milyen színvonalon valósul meg cégük vevő-kiszolgálása az egyes kirendeltségeken.” – fűzi hozzá Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A rendszer képes más kutatások eredményeit is integrálni a próbavásárlások mellett.
A rendszer használatának előnyeit a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” versenyben résztvevő cégek élvezhetik elsőként, már e rendszeren követhetik majd a teszteredményeket, de a ClientFirst Consulting arra is törekszik, hogy a versenyben résztvevő vállalatok mellett a hazai kis- és középvállalatok is megismerjék és élvezzék ezen új generációs megoldás előnyeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.