BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Innovációs lázban a hipermarketek

Csökkenő nagykereskedelmi forgalmuk ellensúlyozására Metro előrendeléssel, a Tesco olcsóbb online vásárlással próbálja vonzóbbá tenni a szolgáltatási palettát

Csökkenő nagykereskedelmi forgalma ellensúlyozására a hamburgi központú Metro élelmiszerlánc új szolgáltatással próbálja a vásárlókat raktáráruházaiba csalogatni. Az út menti McDonald’s vendéglők kiszolgálási technikáját alapul véve öt olyan áruház megnyitását tervezik az év utolsó negyedében, ahova a vevők csak begurulnak autójukkal, és átveszik az előzetesen leadott rendelésükre összekészített árucsomagot.

A Metro lánc mellett többek közt a Penny Marketet is tulajdonló Rewe csoport 2009-ben vezette be C+C (cash and carry) Scharpe leányvállalatának bevonásával a telefonos-faxos házhozszállítási szolgáltatást – a rendelésleadástól számítva 24 órán belül garantálták a házhoz szállítást. A kísérleti vállalkozás beváltotta a hozzá fűzött reményeket: az idén Alain Casparros elnök-vezérigazgató 100 millió eurót meghaladó bevételt vár az üzletágtól.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.