"Nagy hangsúlyt fektetünk az alacsonyabb árkategóriájú autókra" – mondta a Bloombergnek Helmut Matschi, a Continental egyik menedzsere. A német vállalat célja, hogy csökkentse a stagnáló európai autóipartól való függését és ennek érdekében az ultra olcsó ázsiai gyártók felé fordul.
A Continental a költségek mérséklése céljából kombinálja az általa gyártott alkatrészek funkcióit, így a konszern hamarosan a világ legolcsóbb autója, a Tata Nano számára is szállíthat. Ez hatalmas váltás, hiszen jelenleg az értékesítések több mint 60 százalékát az európai partnerek teszik ki és Ázsia csak 14 százalékkal képviselteti magát. A Continental ügyfelei között olyan, vezető, német márkák találhatóak, mint a BMW, a Daimler és a Volkswagen.
A vállalat ezen változtatna az indiai, a kínai és a japán piacon. Az ázsiai régióban a Continental a legtöbb ágazat tekintetében második a japán Denso mögött, miközben a kontinens futószalagjairól gurul le a világon gyártott teljes autómennyiség fele.
A Continental már megnyerte magának a Fordot, jelenleg tárgyal a Tatával és a Maruti Suzuki és közölte, hogy a technikai feltételek teljesülése esetén érdekelné az üzlet a német céggel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.