BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jövőre újfajta hirdetésekkel bombázhatnak bennünket a tévék

Az elmúlt két év visszaesése után jövőre már stagnálhat, jobb esetben nőhet a televíziós reklámpiac – véli a két nagy kereskedelmi csatorna értékesítési vezetője.

A hetekben kezdődtek az adók és a nagy hirdetők közötti kereskedelmi tárgyalások, és már most érezni lehet, hogy a különadók által sújtott szektorok óvatosabbak a tervezésben.

A tévék nagyon készülnek a januárra, ekkor ugyanis új hirdetési formák jelenhetnek meg a piacon, a filmekből jól ismert termékelhelyezéssel akár a Való Világ szombaton induló negyedik szériájában is találkozhatunk már a jövő év elejétől.

További részletek a holnapi Világgazdaságban

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.