Döpfner szerint várhatóan az eddig előre jelzett 2017-es céldátumnál évekkel korábban elérhető lesz, hogy a kiadóvállalat bevételeinek fele az online médiaszegmensből származzon.
A kiadó már néhány év óta az internetes szolgáltatás bővítésére koncentrál, mert itt lát jó növekedési lehetőségeket, miután a tapasztalatok szerint az olvasók és a hirdetők is egyre inkább hátat fordítanak a nyomtatott sajtónak. Ugyanakkor Döpfner szerint múlóban van az a gyermeki lelkesedés, amit a felhasználók az új technológia iránt éreztek, és közeledik az a korszak, amikor vége szakad az ingyenes internetes tartalomszolgáltatásnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.