A november 27-vel végződő negyedévben a Tesco legalább egy éve üzemelő brit áruházai 1,5 százalékot erősítettek, nem számítva az üzemanyag kereskedelmet.
A Tesco, amely értékesítésének mintegy kétharmadát a hazai piacnak köszönheti, kiszélesítette a színes, valamint a szezonális termékek palettáját és jelentősen emelte klubkártya kedvezményeit. A Bloomberg emlékeztet arra, hogy az élelmiszeráruházak jelenleg rekord nagyságú árkedvezményeket nyújtanak a szigetországban, mivel a brit egyre kevesebbet költenek a kormányzati megszorítócsomag elfogadása előtt.
Terry Leahy vezérigazgató elégedett a cég lendületével az értékesítések és a piaci részesedés tekintetében is. Nemzetközi szinten a több mint egy éve üzemelő üzletek értékesítései 4,1 százalékkal emelkedtek, a növekedést az ázsiai régió vezette. A cég a múlt hónapban közölte, hogy a következő öt év alatt négyszeresére, 4 milliárd fontra emeli a kínai árbevételét az üzletek számának növelésével, valamint az új szektorokba, például a ruházati ágazatba történő terjeszkedéssel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.