A legnagyobb tolongásra a hipermarkatekben és outletekben lehet számítani. A KutatóCentrum és a Marketing&Media közös villámkutatásából az is kiderült, hogy a férfiak a nőkhöz képest szívesebben szerzik be a meglepetéseket az interneten.
Bár a gazdasági helyzet változásának eredményeként idén várhatóan szerényebb ajándékok kerülnek majd a fa alá, a karácsonyi tolongás most sem maradhat el: a 18-64 évesek 87 százaléka tervezi, hogy meglepetést vásárol szeretteinek. A KutatóCentrum és a Marketing&Media közös villámfelmérése szerint csupán a megkérdezettek 8 százaléka nem szeretne költeni ajándékokra az idén, további 5 százaléka pedig egyelőre nem tudta megmondani, mennyiből jönnek majd ki a karácsonyi meglepetések.
A válaszadók kétharmada maximum 30 ezer forintot szán szerettei megajándékozására, további 15 százaléka 30 és 50 ezer forint közötti összeget tervez elkölteni, míg 1 százalék várhatóan több mint 100 ezer forintért vásárol meglepetéseket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.