Az Origo Zrt. a 2011-es évre LifeNetwork TV és Life.hu termékeire zártkörű, meghívásos tendert hirdet meg, kreatív műsor és tartalom előállítására. Pályázatot az ajánlattételre meghívott, tevékenységi köre szerint műsorgyártási szolgáltatást nyújtó gazdasági társaság adhat be, 2010. december 31-ig.
Kitétel, hogy a műsorkoncepciónak online platformon és a televízió képernyőjén egyaránt életképesnek kell lennie. Műfaja szerint olyan fikciós sorozatot, illetve életmód-realityt várnak a döntéshozók, amelyek elsősorban a 18-39 közötti női célcsoporthoz szólnak.
Hámori Barbara, a szórakoztató tartalmakért felelős igazgató a Világgazdaság Online-nak elmondta, hogy alapvetően egy műsorformátumot keresnek, de a beérkező ötletektől teszik függővé, hogy lesz-e esetleg több is. A szakember aláhúzta: nagyon fontosnak tartják a minőséget és a kellő referenciát, ezért hívtak meg hat, megfelelő referenciával rendelkező, műsorgyártási szolgáltatást nyújtó gazdasági társaságokat. A társaság azonban nem zárja ki, hogy kellő referencia benyújtásával más cégek is jelentkezzenek december 3-ig. Megfelelőség esetén a gyártó céget is meghívják a tenderre. A gyártó cégek saját, vagy licensz műsortervekkel is jelentkezhetnek.
Eddig a LifeNetwork TV-ben mindössze 8 százalék volt a hazai gyártásű műsorok aránya, de a tender segítségével ez a jövő évben emelkedni fog.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.