Nálunk egy év alatt a két és félszeresére bővült az üzleti alkalmazásokra is alkalmas készülékek aránya, míg a kontinens nyugati felére vonatkozó mutató „csupán” megduplázódott. Az „okosok” menetelése nemcsak a felfokozott vevői igényeknek köszönhető, hanem a szolgáltatók érdeke is az általuk generált adatforgalom révén. Évi több százezres eladott darabszámmal virágzik a készülékek szürkeimportja is.
Az „okosok” menetelése nemcsak a felfokozott vevői igényeknek köszönhető, hanem a szolgáltatók erőteljes érdeke is, mivel ezeket éri meg támogatniuk, a használatukkal generált növekvő adatforgalom révén. Nem véletlen, hogy az operátorok a készülékszubvenciós stratégiájukat is egyre nagyobb mértékben a sokat tudó készülékekre alapozzák.
A T-Mobile-nál ma már az újonnan eladott mobilok 40 százaléka tartozik az okos telefonok kategóriájába – mondja Király István vezérigazgató-helyettes. Tavaly ősszel ez a mutató még nem haladta meg a 20 százalékot. Intenzív eladási kampányt folytatott okos telefonokra a karácsonyi szezonban a versenytárs Telenor és Vodafone is. Utóbbi egy év alatt megnégyszerezte eladásait – tudtuk meg Podhorányi László, vezérigazgató-helyettestől
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.