Az újonnan átadott metróhálózat huszonegy állomása kapott olyan parkolót, amely lehetővé teszi, hogy az addig autót vezetők metrón folytassák útjukat városba.
A nyilvánosságra hozott adatok szerint a beruházás költsége megközelíti a 61 milliárd jüant, vagyis meghaladja az 1950 milliárd forintot. A város az elmúlt öt évben 250 milliárd jüant fektetett út- és vasútépítésekbe, ennek több mint a felét fordították a tömegközlekedés fejlesztésére.
A pekingi metrószerelvények jelenleg naponta több mint 5 millió utast szállítanak. Pekingben csütörtökön 14-re nőtt a vonalak száma, a a kínai főváros tervei szerint 2015-re a vonalak száma eléri a 19-et, hosszuk az 561 kilométert, 2020-ra pedig ezt a távot közel megkétszerezik.
A húszmilliós lakost számláló kínai fővárosban az elmúlt napokban drasztikus intézkedéseket hoztak a már-már elviselhetetlen forgalmi dugók csökkentése érdekében. Ezek részeként például 2011-ben - az eddigi mintegy 7-800 ezer helyett - 240 ezer darabra korlátozzák a kiadható rendszámok számát; táblákhoz csak sorsolás útján juthat a jelentkező. A hivatalos nyilvántartás szerint Pekingben 4,7 millió gépkocsit regisztráltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.