A Hennes & Mauritz (H&M) svéd ruházati áruházlánc árbevétele (áfa nélkül) 7 százalékkal, nettó nyeresége 14 százalékkal – 108,5, illetve 18,7 milliárd korona közelébe – nőtt a novemberben zárult 2009/10-es üzleti évében. Ám az utolsó negyedbeli profitja elmaradt a várakozástól a pamut erős drágulása, illetve a kedvezőtlen devizaárfolyam-mozgások miatt. A 38 országban összesen már több mint 2200 üzletet működtető H&M-lánc az idén mintegy 250-nel gyarapodhat, öt újabb piacra benyomulva. Bloomberg, VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.