Az MTI-hez eljuttatott közleményük szerint az Ikea 12 olyan esetről értesült a világ több pontjáról, amikor a RUND üvegpohár használat közben eltört.
Ezért Megelőzésképpen határozott úgy a cég, hogy valamennyi piacáról bevonja a RUND üvegpoharakat.
Az üvegtörésekről szóló bejelentések után az Ikea vizsgálatot indított, amelynek során kiderült, hogy a poharak vastagságában eltérések vannak.
Az érintett termék meglehetősen rövid ideig, mindössze hat hónapig szerepelt a választékban. Az Ikea két magyarországi áruháza a 2009 októbere és 2010 márciusa közötti időszakban összesen 557 darab ilyen poharat értékesített.
Arra a kérdésre, mennyire jellemző, hogy a magyar vásárlók visszaviszik a hibás termékekeket, az Ikea regionális PR-menedzsere úgy válaszolt: a szülők fokozottabb figyelmet fordítanak a gyermeknek szánt termékek (bútorok, kiegészítők, játékok, textíliák) esetében bekövetkező termékvisszahívásoknak. Egy tavalyi gyerekágy-visszahívás esetében például a visszaviteli arány épphogy csak elérte a húsz százalékot - tájékoztatott Gerőcs Vendel.
A cég utoljára 2009 decemberében hívott vissza terméket, akkor az azóta már nem kapható Leopard etetőszéket vonták vissza a kínálatból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.