A Douglas csoport nettó árbevétele 4,5 százalékkal, 1,2 milliárd euróra nőtt a folyó üzleti éve első, december végén zárult negyedében. A nettó nyeresége ugyanakkor 2,5 százalékkal, 93,9 millió euróra gyengült a nagyobb adóterhek miatt. A bevétel több mint felét adó parfümériák forgalma 2,8 százalékkal nőtt, ám ezen belül a külföldieké összességében stagnált. A cég 2010 utolsó három hónapjában 17 új (főleg lengyel) parfümériát nyitott, ám december 30-án eladta a 32 orosz egységét. Hazánkban továbbra is 18 parfümériát működtet. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.