Keren a Tel Avivi Egyetemen közgazdász diplomát, majd marketing és pénzügy szakon MBA fokozatot szerzett. Karrierjét az Unilevernél kezdte 1990-ben, 1997-ig értékesítési és marketing pozíciókat töltött be, majd létrehozta a tervezési részleget. 1997-ben átköltözött az Egyesült Királyságba, ahol IT területen szerzett tapasztalatot, majd a logisztikai részleg vezetője lett. 2001-ben visszatért az Unilever izraeli vállalatához, ahol az ellátási lánc menedzsmentért (SMC) felelős alelnöki pozíciót töltötte be. 2005-től kinevezték a vállalat vezérigazgatójává.
Az elmúlt hat évben Keren és csapata a vállalatot újra növekedési pályára állította mialatt jelentősen javult a cég jövedelmezősége is. Mindemellett az Izraeli Élelmiszeripari Szövetség tagjaként a társadalmi szerepvállalás területén is jelentős tevékenységet fejtett ki, különösen a táplálkozás és az egészséges életmód területein. Az Unilever Magyarország és a Közép-Európa vállalatcsoport élén Keren legfontosabb céljai közé tartozik az Unilever márkák piacainak, kategóriáinak fejlesztése, fenntartható üzletmenet megvalósítása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.