Értékesítésének 22,6 százalékos növekedésével indította az új esztendőt az AUDI AG, januárban mintegy 95 400 autót szállítva ki vásárlóinak világszerte. A Németországban elért 14,8 százalékos plusz mögött elsősorban az Audi A1 piaci sikere és a flottavásárlók aktivitása áll. Az Audi így eddigi legjobb januárját tudhatja maga mögött.
Míg az ingolstadtiak legfontosabb európai exportpiacaiként Spanyolországban, Olaszországban és Nagy-Britanniában összességében egyaránt visszaesés volt tapasztalható, az Audi eladásai – különösen Spanyolországban (23,7 százalék) – jelentős emelkedést mutattak. A kontinens keleti felén is növekedés mutatkozott, a régió legfontosabb piacaként Oroszországban például a januári bővülés 48,4 százalékot tett ki.
Magyarországon januárban 150 Audi talált gazdára, ami 92,3 százalékos növekedést jelent az elmúlt esztendő ugyanezen időszakához képest. Élénk kereslet az év első hónapjában az Audi A4 (39 darab) és Q5 (26 darab) iránt volt.
Szintén jó eredményekről számolt be a Volkswagen csoport "olcsó márkája", a Skoda. Összesen 68 400 eladott autójával a cseh gyártó 2011 januárjában 26,4 százalékos bővülést produkált, az idén is megőrizve növekedési pályáját. Különösen keresettnek bizonyult az új év elején a Fabia (plusz 30,9 százalék) és a Superb (plusz 80,3 százalék) sorozat, s a vállalat kétszámjegyű százalékos növekedést ért el Kína, Oroszország és India feltörekvő piacain.
A legerősebb impulzusok januárban is Kína, Oroszország és India feltörekvő piacairól érkeztek. Kínában, a márka legnagyobb exportpiacán 40,0 százalékkal, összesen 20 500 darabra, míg Oroszországban 3 400 eladott autóval közel duplájára bővült az értékesítés. A legnépszerűbb A legnépszerűbb Skoda a friss adatok szerint továbbra is az Octavia, amelyet a Fabia és a Superb követ.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.