A tartós fogyasztási cikkek (szórakoztatóelektronika, fotó, háztartási kis- és nagygépek, IT és nyomtatás) teljes piaci forgalma közel 266 milliárd forinttal zárt 2010-ben, ez 10 százalékkal maradt el a 2009. évitől – állapítja meg a GfK Hungária felmérése.
A visszaesés mértéke szektoronként eltérő volt: az informatikai hardverek piaca erősen megsínylette a gazdasági válságot, a szórakoztatóelektronika piacát viszont „megmentette” a tavalyi labdarúgó-világbajnokság. Ekkor indult el ugyanis a síkpaneles televíziók, valamint a LED- és 3D-technológia térhódítása. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.