Közel 18 milliárd forint maradt az államkasszában abból az összegből, amelyet a 4-es metró második szakaszának leállításával meg lehetett spórolni. Valószínű azonban, hogy ennek az összegnek egy jelentősebb részét szintén a fővárosi tömegközlekedés támogatására fordítják majd. Tízmilliárdot ezen a héten már átutaltak a BKV megsegítésére, ám még így is kilencmilliárd forint hiányzik abból, amelyet a közlekedési vállalatnak ígért az állam március végéig.
A BKV megmaradásáért a 4-es metróra szánt összegekhez nyúl hozzá a kormány. Annyi bizonyos, hogy a Keleti pályaudvar és a Bosnyák tér között 2014-ig nem épül tovább a vonal, igaz, a városvezetés rendszeresen hangsúlyozza: a terv nem merült feledésbe, csak az anyagiak miatt nem időszerű.
Sok bajt okozhat még az első, a Kelenföldi pályaudvartól a Baross térig terjedő szakasz megépítése is; egyelőre 100 milliárd forint hiányzik az ehhez a szakaszhoz köthető számlák kifizetéséhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.