A francia autógyár ezt az eszközt is felhasználja arra, hogy biztosítsa magának az első helyet az olcsó kategóriás kocsik piacán, miután már a PSA Peugeot Citroen korábban jelezte: kizárólag az interneten fogják értékesíteni Európában azt az új modellt, amit egy kínai partnerrel közösen fognak gyártani.
A Renault "fapados" változatainak eladása globálisan 28 százalékkal nőtt tavaly az előző évhez viszonyítva, háromszor akkora mértékben, mint a drágább modelleké. Ezzel az olcsóbb autók részesedése a csoport forgalmában meghaladta a 25 százalékot tavaly a 2007. évi 15 százalékot követően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.