BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Kicsobbanó" siker a magyar stand - Hét díjat nyertünk

Az idén már hét nemzetközi turisztikai vásáron díjazták Magyarország vizes motívumokra építő megjelenését.

Az idei évben egymás után hét rangos nemzetközi vásáron is díjazták a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai standját – közölte a szervezet. Az elismerések által beigazolódni látszik a társaság „Új vizeken” című marketingtervében megfogalmazott koncepció, miszerint a turisztikai márkakommunikációt egy fő motívumra érdemes építeni. Ez pedig – összhangban az Új Széchenyi Terv Gyógyító Magyarország programjával – a hazai gazdag egészségturisztikai kínálatot is biztosító „víz”.

Mint ismeretes, a Magyar Turizmus Zrt. külföldi marketingkommunikációjának elsődleges célja az ország turisztikai márkázása. Magyarország föld alatti vizekben nagyhatalom, ezért a márkaépítés alapja a felszín alatti vízkincsünket és az alapvetően erre épülő  gazdag egészségturisztikai kínálatot fókuszba állító központi üzenet. A koncepció vizuális megjelenítése először a turisztikai vásárokon volt tetten érhető: a magyar nemzeti stand valamennyi látványelemével magyarországi termálfürdőzésre csábítja az utazókat, és mindez nagy tetszést arat mind a turisztikai szakma mind pedig a nagyközönség körében. A magyar stand építésztervezője Jásdi Miklós, a grafikai munkákat Mihálszky Helga Petra és teamje végezte.

Már Pozsonyban, a januárban megrendezett ITF Slovakiatour Nemzetközi Idegenforgalmi Vásár során rengeteg elismerést kapott a magyar megjelenés. A szlovák utazók körében élénken él a „Magyarország a termálvizek országa” asszociáció, így a stand „csodájára járó” látogatók kedvet kaphattak egy magyarországi felfrissüléshez. A magyar nemzeti stand első hivatalos díját a februárban megrendezett prágai Holiday World utazási kiállításon nyerte el: a vásár szervezői és a szakmai zsűri értékelése alapján az MT Zrt. standja első helyen végzett a „Legjobb megjelenés 60 négyzetméter felett” kategóriában.

A siker a belgrádi IFT turisztikai kiállításon folytatódott, ahol a legszebb nemzeti standnak járó elismerésben részesült a magyar stand. A díj elnyerésében a szép, igényes kivitelezésen túl a szakmai zsűri (például a szerb nemzeti turisztikai marketingszervezet igazgatója és a belgrádi turisztikai hivatal igazgatója) MT Zrt.-vel ápolt együttműködő kapcsolata is szerepet játszott.

A magyar turisztikai megjelenés márciusban a világ egyik legnagyobb turisztikai vásárán, a berlini Internationale Tourismus Börsén” (ITB) is bizonyított. A kiállításon az MT Zrt. standja az európai kiállítók kategóriájában szerezte meg az első helyezést, és ezzel elnyerte a Best Exhibition Award-ot, a Legjobb Európai Standnak járó díjat.

A március 12-15. között, immár hatodik alkalommal megrendezett moszkvai Intourmarket kiállításon a magyar megjelenést a „Legaktívabb résztvevő” díjával jutalmazták, amellyel az MT Zrt. hat év alatt tanúsított aktív részvételét ismerték el. A díjat Taleb Rifai, az UNWTO főtitkára adta át Dr. Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai főosztályvezetője és Szegedi Andrea az MT Zrt. oroszországi külképviselet-vezetője számára.

A magyar nemzeti standot az Oroszország legnagyobb utazási vásárának számító MITT (Moscow International Travel&Tourism Exhibition) kiállítás nyitónapján, március 16-án is díjazták: a rendezvény keretében a The Best Presentation of a Destination (a „Desztináció Legjobb Bemutatása”) díjat ítélték oda az MT Zrt. turisztikai standjának. A magyar megjelenés legutóbb a Horvátország fővárosában, Zágrábban zajló CroTOUR 4. Nemzetközi Turisztikai Vásáron 10 ország (Ausztria, Bosznia-Hercegovina, Horvátország, Olaszország, Szerbia, Szlovénia, Spanyolország, Törökország, Tunézia, USA) kiállítóit maga mögé utasítva elnyerte a „most successful marketing appearance” elismerést.

A felszín alatti vízkincsünket megelevenítő turisztikai stand sikerszériája amellett, hogy emlékezetessé teszi az MT Zrt. márkakommunikációs üzenetét, Magyarország pozitív turisztikai imázsát is tovább erősíti

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.