A luxusékszereket, -órákat és -kiegészítőket forgalmazó Tiffany & Co. nettó árbevétele 14, nettó nyeresége 39 százalékkal – 3,09 milliárd, illetve 368,4 millió dollárra – nőtt az elmúlt (januárban zárult) üzleti évében, amikor 15 új üzletet nyitott kettő bezárása mellett. A New York-i székhelyű cég legalább egy éve nyitva tartó egységeinek konstans devizaárfolyamokon számolt forgalma globálisan 8, Európában 18 százalékkal erősödött. A folyó üzleti évben 21 új üzlet nyitását tervezik, ebből ötöt a felfutó európai piacokon, ám az éves bevételbővülés üteme 12–14 százalék között marad a visszaeső japán forgalom miatt. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.