BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tiffany: felfutó európai piacok

A luxusékszereket, -órákat és -kiegészítőket forgalmazó Tiffany & Co. nettó árbevétele 14, nettó nyeresége 39 százalékkal – 3,09 milliárd, illetve 368,4 millió dollárra – nőtt az elmúlt (januárban zárult) üzleti évében, amikor 15 új üzletet nyitott kettő bezárása mellett. A New York-i székhelyű cég legalább egy éve nyitva tartó egységeinek konstans devizaárfolyamokon számolt forgalma globálisan 8, Európában 18 százalékkal erősödött. A folyó üzleti évben 21 új üzlet nyitását tervezik, ebből ötöt a felfutó európai piacokon, ám az éves bevételbővülés üteme 12–14 százalék között marad a visszaeső japán forgalom miatt. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.