Őszre a 4-es metró minden állomása szerkezetkész állapotban lesz, októberre a Tétényi úti állomáson már a szakipari munkákkal is végeznek.
Ha az Alstom az új megállapodás szerint le tudja szállítani a szerelvényeket, akkor 2014-ben már utasokat szállíthat a metró. A vágányépítéssel a vállalkozó naponta átlagosan akár 140 métert is halad, jelenleg a Móricz Zsigmond körtér és a Szent Gellért tér közötti úgynevezett vágánykapcsolati műtárgynál járnak.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, a 4-es metró EU-s finanszírozási szerződése miatt is be kell vezetni a személyforgalmi behajtási díjat, közismertebb nevén a dugódíjat. Ezt vélhetően a metrókocsik indulását követően vezetnék be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.