BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Gimi és ÖsszeEsküvők - Mi történik a TV2-nél?

„A tavalyi körülbelül kétmilliárd forintos veszteség után az idei évben még negatív lehet a TV2 eredménye, a cél az, hogy 2012-ben már újra visszaálljon a nyereséges működési pályára a cég” – mondta a Világgazdaságnak Simon Zsolt, a TV2, valamint a FEM3 és PRO4 csatornákat működtető MTM-SBS Televízió Zrt. vezérigazgatója a társaság tegnapi évadnyitó sajtótájékoztatóján.

Közlése szerint az idén a teljes hazai tévés reklámpiac további 12 százalékos csökkenésére számítanak – főként a kedvezőtlen általános gazdasági helyzetnek, valamint az ágazati különadóknak köszönhetően –, ennek megfelelően az árbevételük is alacsonyabb lehet a tavalyinál. Pozitívumként azonban megemlítette, hogy a nem spot reklámbevételeik (például szponzoráció, internet, termékelhelyezés) még a nehéz körülmények ellenére is jól tartják magukat, nem estek vissza ebben az évben.

A bevételkiesést kompenzálandó heteken belül jelentősen átalakul a cég szervezeti felépítése, a korábbi változásokkal együtt körülbelül 10 százalékos költségcsökkentést irányoznak elő az idei s újabb tíz százalékot a 2012-es évre nézve.

Simon Zsolt úgy véli, hogy általános szórakoztató tévéként már nem lehet megélni ezen a piacon, helyette médiacsoportban kell gondolkozni, ezért a közeljövőben nagy hangsúlyt fektetnek a Fem3 és a Pro4 csatornáik helyzetének megerősítésére. Emellett folyamatosan dolgoznak azon, hogy a televíziózást új platformokra terjesszék ki, hogy olyan pénzeket is elérjenek ezáltal, amelyek nem voltak jelen a tévés reklámpiacon.

Egyik legfőbb újdonságuk ezzel kapcsolatban egy Gimi névre hallgató websorozat indítása, amellyel az fiatal, internetező generációt szeretnék megszólítani. A főleg márkaépítési célokat szolgáló, a TV2 honlapján nézhető műsor, amennyiben kedvező fogadtatásra talál, visszaköszönhet majd a tévéképernyőkön is, tervezik ugyanis, hogy adásba adják.  A TV2 emellett megújuló arculattal, új programinggal és 16:9-es felbontásban jelentkezik szeptembertől.

Az őszi programstruktúra két zászlóshajója A katedrális című sorozat, illetve az ÖsszeEsküvők névre hallgató reality lesz, utóbbi műsor a Pro4 és a Fem3 csatornán is megjelenik összefoglalókkal, élő közvetítésekkel. Ősszel, október magasságában jelentik be a csatorna új, 2012-es évre vonatkozó hirdetési stratégiáját is, amelytől a piaci részesedésük növelését várják.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.