Közlése szerint az idén a teljes hazai tévés reklámpiac további 12 százalékos csökkenésére számítanak – főként a kedvezőtlen általános gazdasági helyzetnek, valamint az ágazati különadóknak köszönhetően –, ennek megfelelően az árbevételük is alacsonyabb lehet a tavalyinál. Pozitívumként azonban megemlítette, hogy a nem spot reklámbevételeik (például szponzoráció, internet, termékelhelyezés) még a nehéz körülmények ellenére is jól tartják magukat, nem estek vissza ebben az évben.
A bevételkiesést kompenzálandó heteken belül jelentősen átalakul a cég szervezeti felépítése, a korábbi változásokkal együtt körülbelül 10 százalékos költségcsökkentést irányoznak elő az idei s újabb tíz százalékot a 2012-es évre nézve.
Simon Zsolt úgy véli, hogy általános szórakoztató tévéként már nem lehet megélni ezen a piacon, helyette médiacsoportban kell gondolkozni, ezért a közeljövőben nagy hangsúlyt fektetnek a Fem3 és a Pro4 csatornáik helyzetének megerősítésére. Emellett folyamatosan dolgoznak azon, hogy a televíziózást új platformokra terjesszék ki, hogy olyan pénzeket is elérjenek ezáltal, amelyek nem voltak jelen a tévés reklámpiacon.
Egyik legfőbb újdonságuk ezzel kapcsolatban egy Gimi névre hallgató websorozat indítása, amellyel az fiatal, internetező generációt szeretnék megszólítani. A főleg márkaépítési célokat szolgáló, a TV2 honlapján nézhető műsor, amennyiben kedvező fogadtatásra talál, visszaköszönhet majd a tévéképernyőkön is, tervezik ugyanis, hogy adásba adják. A TV2 emellett megújuló arculattal, új programinggal és 16:9-es felbontásban jelentkezik szeptembertől.
Az őszi programstruktúra két zászlóshajója A katedrális című sorozat, illetve az ÖsszeEsküvők névre hallgató reality lesz, utóbbi műsor a Pro4 és a Fem3 csatornán is megjelenik összefoglalókkal, élő közvetítésekkel. Ősszel, október magasságában jelentik be a csatorna új, 2012-es évre vonatkozó hirdetési stratégiáját is, amelytől a piaci részesedésük növelését várják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.