Az ötszázmillió háztartásban elérhető adón több mint negyvenszer fogják megismételni a közel ötvenperces filmet, amelyet a világhírű műsorvezető, Varun Sharma vezetésével forgattak áprilisban Magyarországon, többek közt a Hertelendy Kastélyban, a Four Seasons Gresham Palace Hotelben, valamint Budapest belvárosában.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. által a Világgazdaság számára készített háttéranyagból kiderül, hogy 2010-ben a tanulmányutakon részt vett médiamunkások által készített cikkek és tudósítások hírértéke nagyjából 2 milliárd forint volt, ezt az idén már hat hónap alatt sikerült meghaladni, több mint 2,5 milliárd forint értékű megjelenéssel. Ebben még nincs benne a Travel Chanel műsor várható hatása.
Nemcsak az utazási és turisztikai műsorok járulhatnak hozzá hazánk népszerűsítéséhez, sőt. Egész szeptemberben a Balaton régió ad otthont egy svéd és egy norvég valóságshow forgatásának, az adásokat mindkét országban legalább 1-2 millió ember szokta nézni, annak történéseit a napi és a bulvársajtó is nyomon követi, így az a legszerényebb becslések szerint is 300 millió forint hírértéket generál majd. Egy másik svéd valóságshow, a Single Mom részeit is hazánkban vették fel, illetve egy 15 részes finn-magyar koprodukcióban készülő gasztro-reality, és a szerb TV Prva kedvelt showjának egy része is nálunk készült. De többek közt német, olasz, osztrák, orosz, ukrán, román, szlovák japán tévéműsort is forgattak az idén Magyarországon.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.