Ennek nyomán 2012 első felében el is indulhat a Tesco Globál Áruházak és a Vodafone Magyarország közös, 50-50 százalékban birtokolt vállalkozása, a Tesco Mobile. A hipermarketlánc hasonló konstrukcióban már jelen van Nagy-Britanniában, Írországban és Szlovákiában, de ott nem a Vodafone a hálózatot nyújtó partner – emelte ki Beck György, a mobilszolgáltató elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: az új szolgáltató önálló márkát épít, új előhívószámot is kap, de hogy melyiket, abban még nem született döntés a hírközlési hatóságnál.
A virtuális mobilszolgáltató létrehozatalát azzal indokolta, hogy annak idején ötéves hátránnyal harmadikként érkeztek a magyar piacra, ezért folyamatosan keresniük kell a lehetőségeket a pozícióik javítására. Beck György kifejezte abbéli reményét, hogy a negyedik szolgáltatóként piacra lépő Tesco Mobile az egyébként már telített hazai mobilpiacon több ügyfelet tud majd a riválisoktól átcsábítani, mint a Vodafone-tól. A mobilcégnek nem ez az első partnere, a Magyar Postával indította el a Postafont, amelytől, mint a vezérigazgató kiemelte, többet vártak, ezenkívül a TV2-vel árul közösen mobilnetet.
Naponta három és fél millió vevő fordul meg a hazai Tesco áruházakban, közülük 1,3 millió már csatlakozott a tavaly szeptember óta bevezetett hűségkártyaprogramhoz, amire a közös cég az ügyfélszerző kampányait akarja építeni – jelezte Gerry Gray, a hipermarketlánc magyarországi ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.