BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Átvették a vezető szerepet az nők az utazások lefoglalásakor

A nők mondják ki az utolsó szót egy nyaralás kiválasztása során, ennek megfelelően idén ők vásárolták meg online nagyobb többségben későbbi vakációjukat.

Az Invia.hu utazásközvetítő felmérése szerint 2011 első három negyedévében a rendelések 53 százalékát nők adták le. Míg a férfiak a sporttevékenységet és az aktív pihenési lehetőségeket tartják szem előtt, addig a szebbik nem számára a szállás és a szolgáltatások minősége
bizonyul fontosabbnak.

A nők szeretik, ha bőséges az ételkínálat, ha a szállás közel van a tengerparthoz, illetve ha a vakáció tartama alatt bármikor könnyeden kapcsolatba léphetnek a telepített idegenvezetőkkel. A döntési folyamatot befolyásolja az is, hogy van-e a szálláshely közelében megfelelő vásárlási lehetőség. Ezzel szemben a férfiakat az autó- és motorbérlési lehetőségek és a sportolási lehetőségek érdeklik leginkább. Emellett igen gyakran megkérdezik, hogy az alkoholos italok fogyasztása beszámít-e az árba.

A nők olyan szállások felől érdeklődnek inkább, ahol tiszta, jól felszerelt fürdőszoba, es kedves személyzet varja őket. Ezzel szemben a férfiakat inkább az érdekli, hogy van-e internetkapcsolat az adott szállodában. A cég tapasztalatai szerint, míg az elmúlt években elsősorban a férfiaktól érkeztek megrendelések, addig idén fordult a kocka és a női vásárlók voltak túlsúlyban.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.