Az évet ugyanúgy 255 üzlettel zárta a cég, mint a megelőzőt, de közben hét üzletet bezártak, hetet pedig nyitottak: minőségi cserét hajtottak végre a szükséges területeken. Az idén is nagyjából hét üzlet nyitása a terv, azonban, amint az ügyvezető elmondta, jóval inkább az üzletek modernizációjára és ahol lehet, bővítésére koncentrálnak. Ez utóbbira a folyó üzleti évben a tavalyihoz hasonlóan egymilliárd forintot szán a 2250 fős vállalat.
A DM Ausztria csoporthoz Csehországtól Bulgáriáig kilenc ország tartozik, és ezekben 133 új egység nyitásával 1280-ra nőtt a boltok száma. Emellett első alkalommal lépte át – csaknem 9 százalékos növekedés révén – a délkelet-európai országokban az összesített bruttó árbevétel az egymilliárd eurót, míg Ausztriával együtt 1,687 milliárd euróra rúgott a forgalom. A különböző kereskedelmi hálózatokhoz tartozó több mint 500 magyarországi drogériában forgalmazott termékek értékesítése stagnál az idén – mondta Wolfgang Strasser, hozzátéve, hogy a DM Kft. azonban sikeresen növelte piaci részesedését.
Az augusztus végéig tartó 12 hónap kumulált adatai szerint a piaci részesedés 52,2 százalékra nőtt a tavalyi augusztussal zárult 12 hónap 50,8 százalékával szemben. Az évi 300 milliárd forintot meghaladó kozmetikai-vegyi áru piacon pedig 13,3 százalékról 14-re emelte részesedését a vállalat. A drogériák értékben mért piaci részesedése 27 százalék volt az idei első fél év során – tájékoztatta lapunkat Villányi Ágnes, a Nielsen kereskedelmi kapcsolatok osztályvezetője, kiemelve, hogy az élelmiszer-kiskereskedelemtől eltérően a drogéria- láncok terjeszkedése leállt tavaly, így a kereskedelmi ágazat összesen 505 egységgel zárta
az évet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.