BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Linkmegosztás - Nem a Facebook a "király"

Melyik a legnagyobb forgalmat generáló linkmegosztó közösségi oldala? Nem a Facebook és nem is a Twitter. Hanem a StumbleUpon.

Hatalmas infografikával próbálja bemutatni a StumbleUpon, miért is érdemes rajta keresztül megosztani a linkeket barátainkkal, ismerőseinkkel és úgy általában a világgal. A szolgáltatás segítségével kategóriákba rendezhetjük a világháló általunk felfedezett csodáit, és megoszthatjuk őket, a többi felhasználó pedig a jól ismert módon felfedezheti, lájkolhatja és kommentelheti a kikerült tartalmat.

A StumbleUpon azonban a felépítésének köszönhetően sokkal tovább "tartja felszínen" a linkeket, mint a többi hasonló szolgáltatás. A cég állítása szerint a StumbleUponon megosztott linkek 83 százalékkal több lájkot kapnak a Facebookon, mintha csak az utóbbin osztották volna meg őket.

Ami még megdöbbentőbb, hogy egy megosztott link felezési ideje (az idő, ami alatt összegyűjti az összes reá érkező reakció felét) a Twitteren mindössze 2,8, a Facebookon pedig 3,2 óra, míg a StumbleUponon ugyanez 400 óra.

 
A StumbleUpon a linkhivatkozások tekintetében piacvezető az Egyesült Államokban, sőt több, mint 50 százalékos a részesedése. A listán a Facebook a második 37,4 százalékkal, a Twitter például 3,23 százalékkal csak negyedik a Reddit mögött.

Az infografika részletei az alábbi linkre kattintva tekinthetőek meg.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.