Hatalmas infografikával próbálja bemutatni a StumbleUpon, miért is érdemes rajta keresztül megosztani a linkeket barátainkkal, ismerőseinkkel és úgy általában a világgal. A szolgáltatás segítségével kategóriákba rendezhetjük a világháló általunk felfedezett csodáit, és megoszthatjuk őket, a többi felhasználó pedig a jól ismert módon felfedezheti, lájkolhatja és kommentelheti a kikerült tartalmat.
A StumbleUpon azonban a felépítésének köszönhetően sokkal tovább "tartja felszínen" a linkeket, mint a többi hasonló szolgáltatás. A cég állítása szerint a StumbleUponon megosztott linkek 83 százalékkal több lájkot kapnak a Facebookon, mintha csak az utóbbin osztották volna meg őket.
Ami még megdöbbentőbb, hogy egy megosztott link felezési ideje (az idő, ami alatt összegyűjti az összes reá érkező reakció felét) a Twitteren mindössze 2,8, a Facebookon pedig 3,2 óra, míg a StumbleUponon ugyanez 400 óra.
A StumbleUpon a linkhivatkozások tekintetében piacvezető az Egyesült Államokban, sőt több, mint 50 százalékos a részesedése. A listán a Facebook a második 37,4 százalékkal, a Twitter például 3,23 százalékkal csak negyedik a Reddit mögött.
Az infografika részletei az alábbi linkre kattintva tekinthetőek meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.