A kutatás Romániában kezdődött a múlt év végén, majd a többi ország is csatlakozott idén júniusban. A kutatás tehát 9 ország 31 benzinkút láncát vizsgálta, 52 céget összesen (8 ezek közül több országban is jelen van), mely összesen 208 ellenőrzést eredményezett.
A Tesztvásárlók komplex ellenőrzést végeztek a kijelölt helyszíneken, melynek során felmérték a helyszín megjelenését, a tisztaságot, rendet az épületen belül és kívül, illetve a mosdókban; a termékek bemutatását és az alkalmazottak megjelenését, valamint a legfontosabb szempontot: a vásárlóknak nyújtott szolgáltatás színvonalát, az alkalmazottak kompetenciáját, udvariasságát és hozzáértését.
Az országok rangsorát holtversenyben Szlovákia és Románia vezeti, csaknem 78 százalékos teljesítménnyel, míg Magyarország itt csak a harmadik helyre szorult, Bulgária mögé. A nemzetközi benzinkút-láncok közötti összevetést a Helenic Petroleum nyerte az OMV és a Petrom előtt. A hálózatok egy-egy leányát összehasonlítva viszont az OMV Magyarország szerepel az élen, a második a Lukoil Szlovákia, míg a magyarországi Mol a harmadik helyet érte el, 87,6 százalékos eredménnyel. Ami pedig a hazai helyzetet illeti, itt is az OMV Magyarország kapaszkodott az első helyre 90 százalék fölötti teljesítménnyel a Mol előtt, a Lukoil itt a harmadik helyig jutott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.